Ажлын байрны зорилго Санхүүгийн түрээсийн өр төлбөр, компанийн бусад авлага барагдуулах ажиллагааг хууль эрх зүйн хүрээнд хийж гүйцэтгэх, санхүүгийн түрээсийн зүйлийг буцаан авах, хураан авах, хууль, шүүхийн ийн байгууллагад компанийг төлөөлөх, компанийн эрх ашгийг хамгаалах ажиллагааг хийж гүйцэтгэх Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Өр төлбөртэй холбоотой гэрээ, хэлцэл, эрх зүйн баримт бичгийг боловсруулж, хууль зүйн дүгнэлт гаргах, удирдлагад танилцуулах Өр төлбөртэй этгээдүүдтэй холбоотой гэрээний хэрэгжилтийг хянах, санхүүгийн түрээсийн зүйлийг буцаан авах, хураан авах, эрэн сурвалжлуулах, маргаан шийдвэрлэх зэрэг ажиллагааны төлөвлөгөөг гаргах мөн хийж гүйцэтгэх Хариуцагч этгээдүүдэд хуулийн дагуу анхааруулга, шаардлага хүргүүлэх Шүүхэд нэхэмжлэл гаргах, хариуцагч талтай холбоотой хууль, шүүхийн хэрэг маргаанд оролцох Албадан гүйцэтгэх ажиллагаанд хяналт тавих, шийдвэрийн хэрэгжилтийг хангуулж ажиллах Авлагын эрх зүйн эрсдэлд дүн шинжилгээ хийх, зөвлөмж боловсруулах Авлагын мэдээллийн сан, шүүхийн болон гүйцэтгэлийн хэрэг хөтлөлтийг хариуцах Бусад хууль зүйн дэмжлэг үзүүлэх чиг үүрэг гүйцэтгэх
Main Responsibilities Provide management with regular reports, updates, and information related to delay lessees, and carry out tasks and directives assigned by management. Monitor the business operations of tenants with payment discrepancies, and when necessary, conduct on-site inspections to check the integrity of their business activities and leased assets. Support the continuous and smooth operation of the Financial Leasing Department’s Recovery and Asset Management Unit. Perform other duties as outlined in the job description.