Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг угтан найрсаг үйлчилгээ үзүүлэх; Харилцагчаас ирсэн дуудлага болон санал хүсэлтийг хүлээн авч холбогдох хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах; Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг тасралтгүй хэвийн явуулахад дэмжлэг үзүүлэх; Оффисын цэвэрлэгээний гүйцэтгэлд хяналт тавих; Хурал уулзалт, сургалтын үйл ажиллагаанд бэлдэх, дэмжлэг үзүүлэх; Оффисын бичиг хэрэг, бусад хангамжуудыг худалдан авалт болон түүнтэй холбоотой бүртгэл, хадгалалт, ашиглалтыг хариуцах; Ирсэн, явсан албан бичгийн бүртгэлийг хөтлөх, шаардлагатай тохиолдолд хариу боловсруулах;
Анхаарал хандуулах болон хугацаа хэтэрсэн авлага барагдуулах Компанийг хууль хяналтын байгууллагад төлөөлөх Хугацаа хэтэрсэн авлагыг барагдуулах болон бусад холбогдох асуудлаар бусад алба нэгжтэй хамтран ажиллах.
Байгууллагын санхүүгийн тайлан гаргахад холбогдох мэдээллийг бэлтгэж, удирдлагыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Харилцагч байгууллагуудтай улирал, хагас жил, жилийн эцэст өр авлагын тооцоо нийлж, үлдэгдлийг баримтаар баталгаажуулах; Байгууллагын нэмэгдсэн өртгийн албан татварын тайланг сар бүр гаргаж татварын албанд илгээх;