Компанийн маркетингийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Бүтээгдэхүүний зах зээлийг шинжлэх, судлах, урьдчилан төлөвлөх Компанийн зах зээлд эзлэх байр суурь, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах, тэдгээрийг татах арга замыг эрэлхийлэх Сошиал сувгуудыг хөтлөх, хөгжүүлэх, Постер бэлтгэж Boost төлөвлөх Онлайн борлуулалтын үйл ажиллагааг нэмэгдүүлэх
Хэвлэлийн материалын загварыг боловсруулах Хэвлэлийн эх бэлтгэлийг хийх Дизайн болон хэвлэлийн процессуудыг удирдах Захиалгын дагуу материалын форматыг тохируулах Хэвлэлийн чанарыг баталгаажуулах Зураг, график, текстийг нэгтгэх Бүтээлч санаа, концепцийг боловсруулах Хэвлэмэл бүтээгдэхүүний загварыг шинэчлэх, сайжруулах
Дижитал хэвлэлийн тоног төхөөрөмжийг ажиллуулах, Хэвлэлийн процессын бүх үе шатыг хянах, Дижитал хэвлэлд шаардлагатай файлуудыг бэлтгэх, Хэвлэх чанарыг шалгах болон засвар үйлчилгээ хийх, Тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг хангах, Хэвлэлийн бүтээгдэхүүний захиалга, хугацаа, зардлыг удирдах, Технологийн шинэчлэл, хөтөлбөрүүдийг судлах, Бусад ажилчидтай хамтран ажиллах.