Бараа материал болон БҮТЭЗ, Хангамжийн материалын хөдлөл, зарцуулалт, ашиглалтад ерөнхий хяналт тавьж тооллого шалгалтаар баталгаажуулж баримтжуулах Бараа материалын гадаад, дотоод орлого, зарлагыг хянах, байгууллагатай холбох Санхүүгийн тайлан гаргахад холбогдох бүх журнал, ажил, гүйлгээг хянаж, үлдэгдлийг баталгаажуулах
Компанийн маркетингийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Бүтээгдэхүүний зах зээлийг шинжлэх, судлах, урьдчилан төлөвлөх Компанийн зах зээлд эзлэх байр суурь, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах, тэдгээрийг татах арга замыг эрэлхийлэх Сошиал сувгуудыг хөтлөх, хөгжүүлэх, Постер бэлтгэж Boost төлөвлөх