Гүйцэтгэх захирлын ажлын болон хувийн аяллын виз мэдүүлэг, тийз захиалгыг хийх. Гадаад ажилтнуудын виз, хөдөлмөр эрхлэх болон оршин суух зөвшөөрлийг авах, сунгалт хийлгэх, хүчинтэй байдалд хяналт тавих, гар утасны дугаар авах, банкны карт авахад нь туслалцаа үзүүлэх, гадаад болон орон нутгийн тийз захиалгыг хийх, аяллын үеийн холбогдох зохицуулалтыг хийх. Компанийн ажилтнуудын гадаад томилолтын виз мэдүүлэг, тийз захиалга болон бусад зохицуулалтыг хийх. Хурал уулзалт товлох, бэлтгэл ажлыг хангах, тэмдэглэл хөтлөх. Оффисын хэрэглээний материал захиалах, худалдан авалт хийх. Компанийн албан бичиг, гэрээний хөтлөлт, архивлалт хариуцна.