Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг төлөвлөнө Компанийн бичиг баримтыг төлөвлөх
-Байгууллагын санхүүгийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах -Санхүү, татварын бүх төрлийн тайлан гаргаж удирдлагад болон харилцагч байгууллагуудад хүргүүлж, хугацаанд нь тайлагнах -Санхүүгийн бүртгэлийг хууль журам, стандартын дагуу үнэн зөв хөтлөн явуулах -Байгууллагын өмч хөрөнгийн ашиглалт, хадгалалт, хамгаалалтын байдалд хяналт тавих -Тооцооны нягтлан, няравын ажлыг санхүүгийн нэгдсэн удирдлагаар ханган, хяналт тавьж, зохион байгуулан ажиллах
Үйл ажиллагааны болон захиргааны менежерээр ажиллаж байсан туршлагатай Байгууллагын идэвхи болон хамтын ажиллагааг дэмжихэд чиглэсэн бодлого, тодорхойлж, хяналт тавих Удирдлагын өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд гүйцэтгэх Асуудлыг шийдвэрлэх, харилцаа холбоо тогтоох ур чадвартай
Үйлдвэрийн ажлыг эрүүл ахуй, хөдөлмөр аюулгүй байдлыг баримталж хурдан шуурхай гүйцэтгэх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Баримт бичгийн боловсруулалт, хадгалалт, менежмент хийх Харилцагчидтай харилцах, шаардлагатай мэдээллийг хүргэх Байгууллагын дотоод журам, бодлого, үйл ажиллагааг дэмжих Удирдлагад дэмжлэг үзүүлэх, тайлан, мэдээлэл боловсруулах Байгууллагын дотоод уулзалтуудыг зохион байгуулах Ажилтнуудад шаардлагатай мэдээллийг хүргэж, дэмжлэг үзүүлэх