Харилцагчтай уулзалт хийх, компанийг төлөөлөн худалдах, худалдан авах гэрээ байгуулах; Харилцагчтай хамтын ажиллагааг бэхжүүлэх, сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж ажиллах, шинэ харилцагч нэмэгдүүлэх; Захиалга авах, худалдан авалтыг идэвхжүүлэх, борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх; Байгууллагын харилцагчдыг компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ, борлуулалтын акц, урамшуулал, маркетингийн идэвхжүүлэлт гэх мэт мэдээллээр хангах Байгууллагын харилцагчдын худалдан авалт, борлуулалтын шинжилгээ хийх; Бусад албаны ажилчидтай хамтран өөрийн хариуцсан харилцагчдын авлагын эргэн төлөлтөд анхаарал тавих.