Хүний нөөцийн ажилтан нь хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, хөдөлмөрийн харилцаа, сургалт, хөгжүүлэлт, байгууллагын тушаал шийдвэрийг хариуцаж, ажилтнуудын бүртгэл мэдээллийг хөтлөн явуулна;
Байгууллагын эд хөрөнгийн ашиглалт, бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж, санхүүгийн сахилга батыг сахиулах, нөөцийг зохистой ашиглахад чиглэсэн үйл ажиллагааг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, удирдлагыг шаардлагатай мэдээллээр хангах Байгууллагын үндсэн хөрөнгө, түүнтэй холбоотой тооцоо, хөрөнгийн хөдөлгөөнийг санхүүгийн программд бүртгэх, картлуулах, тайлан нэгтгэл гаргах, хяналт хийх, шилжилт хөдөлгөөн болон бусад холбогдох харилцааг зохион байгуулж ажиллана. Эд хариуцаг нарыг ажлыг хянан, тооллогыг зохион байгуулах, хянах бүртгэх, тайлан гаргах Албан тушаалын тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.