Худалдааны маркетингийн үйл ажиллагаа бодлогыг боловсруулах, удирдан чиглүүлэх Бүтээгдэхүүний савлагаа, худалдааны болон маркетингийн идэвхижүүлэлт, борлуулалтын стандартууудыг боловсруулах ба худалдааны маркетингийн төлөвлөгөө, стратегийг зах зээлийн өөрчлөлт, өрсөлдөөнт нөхцөл байдалд тохируулан шинэчилж байх Идэвхижүүлэлт болон харилцагчийн хамтын ажиллагаа, төлөвлөгөө, гэрээг үр дүнтэй зохион байгуулж, борлуулалтын багтай хамтран ажиллах Брэндийн багуудтай хамтран маркетингийн хөтөлбөрийн концепци, бүтээгдэхүүний гадаад үзэмжийн тал дээр хамтран ажиллах Зах зээлд судалгаа, дүн шинжилгээ хийж , зах зээлийн боломжийг өргөтгөх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны үр нөлөөг бууруулах төлөвлөгөөг боловсруулж, гүйцэтгэх
Байгууллагын үйл ажиллагааг стандартын шаардлагад нийцүүлэн ажиллуулах, байнгын сайжруулалтыг хийх Хариуцсан үйлдвэрүүд дээр Чанар, Хүнсний Аюулгүй Байдлын бүхий л хяналтуудыг тогтмол үр дүнтэй хийх Алба, салбарын үйл ажиллагааны үл тохирлуудад залруулга хийлгэж, сэргийлэх арга хэмжээ авч ажиллах. Салбар компаний чанарын бодлоготой холбогдсон баримт бичиг журмуудыг боловсруулах хянах, мөрдүүлэхэд хяналт тавьж ажиллах
Бүрдүүлэлтийн олон талт сувгийг ашиглан гадаад, дотоод эх үүсвэрээс бүрдүүлэлт хийх, Байгууллагын хүний нөөцийн бодлогыг хэрэгжүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх, Удирлагаас өгсөн үүрэг даалгаварыг биелүүлэх Сонгон шалгаруулалтад тэнцсэн ажил горилогчийг чиглүүлэх, компаний ажилтнуудад танилцуулах ажлыг гүйцэтгэх Сонгон шалгаруулалт бүрдүүлэлттэй холбоотой тайлан мэдээллийг цаг тухай бүр гаргаж тайлагнах
Борлуулалтын албаны үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг боловсруулах, батлуулах Борлуулалтыг дэмжих урамшуулал, идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэн үр дүнг үнэлж, хаах Орчин үеийн зах зээлийн шинэ хандлага, шинэ аргачлал, шинэ технологийг байгууллага, албандаа нэвтрүүлэх Ажлын үр дүн, тухайн өдрийн ажлын гүйцэтгэлийг программд оруулсан эсэхэд хяналт тавьж, үр дүнг харуулах Худалдааны төлөөлөгч нарыг чиглүүлэх, ажлын гүйцэтгэлд хяналт тавих Худалдааны цэг хамралт, маршрут мөрдөлтөнд хяналт тавьж, мөрдүүлж ажиллах Зах зээлийн суурь судалгаа, үнийн судалгаа, өрсөлдөгчийн судалгаа хийх, тайлагнах