Компанийн үндсэн болон эргэлтийн хөрөнгийг хадгалах, хамгаалах, зохих зөвшөөрлийн дагуу алба хаагчдад олгох, тэдгээрийн зарцуулалтын тайлан, мэдээг нэгтгэн гаргаж тайлагнаж, хэвийн үйл ажиллагааг ханган ажиллана.
Компаний албан бичиг баримтыг холбогдох журам заавар, тогтоол шийдвэрийн дагуу төлөвлөх, үйлдэх, илгээх, хүлээн авах бүртгэлийг хийж албажуулах, албан бичиг баримтуудад архив үүсгэн хадгалах, компаний оролцох сонгон шалгаруулалтанд оролцох бүхий л материалуудыг бэлдэх, эмхлэх, цэгцлэх, илгээх.