-Зочдыг хүлээн авч, чиглүүлэх, утсаар болон аман байдлаар үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй лавлагаа мэдээлэл өгөх -Дүрэм журам, зохицуулалтуудыг дагаж мөрдөж ажиллах-Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх
Консьерж үйлчилгээ бүхий өндөр зэрэглэлийн орон сууцны оршин суугчдын санал хүсэлтийг хүлээн авч, гомдол саналыг программд бүртгэх, холбогдох байгууллагуудад дуудлага өгч асуудлыг шийдвэрлүүлэх Үйлчилгээний талаарх мэдээллийн үнэн зөв, цэгцтэй аман болон утсаар өгөх Хариуцсан үүргийн дагуу шууд удирдлагыг мэдээллээр хангах Хөрөнгийн менежментийн үйл ажиллагаанд туслалцаа үзүүлэх Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх