Сошиал орчин, веб сайт, дижитал сувгуудыг хариуцан ажиллах Баримт бичиг боловсруулах, шаардлагатай бичиг баримтуудын бүрдлийг хангаж ажиллах Компанийн алба нэгжүүдийн үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Оффис, захиргааны ажлуудыг удирдан зохион байгуулах
Сошиал болон бусад маркетингийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах Зорилтот худалдан авагчид болон олон нийтэд хандсан сурталчилгаа, маркетингийн ажлуудыг зохион байгуулах Зах зээлийн судалгаанд оролцох, тайлагнах Стандартыг нэвтрүүлэх, компанийн цаашдын үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлж ажиллах Хэвлэлийн болон дизайн эх бэлтгэлд санал өгөх, эх бэлтгэл хийх Компанийн борлуулалтын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэн түүнд шаардагдах богино болон дунд хугацааны төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжүүлэх
Бараа материалын захиалга хүлээн авч нэгтгэх, захиалах Бараа материал хүлээн авах, олгох Бараа материалын тайлан гаргах Агуулах, талбайн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Үндсэн хөрөнгө, хангамжийн материалын бүртгэл, хөдөлгөөн, тооллого хийх Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүд