Үйлчлүүлэгчидтэй холбоо тогтоох процессыг загварчлах, үйл ажиллагаандаа ашиглах, Харилцагч, үйлчлүүлэгчийн бүртгэл хөтлөх - хэрэглэгчдэд тухайн бүтээгдэхүүний мэдээллийг өгөх, Бүтээгдэхүүний захиалгын гэрээ, гүйцэтгэлтэй холбогдох бүртгэл, тайлан Салбарын судалгаа хийх Захиалагчийн хувийн хэрэг хөтлөх Хэрэглэгчдийн санал гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэх, Борлуулалтыг дэмжих Идэвхижүүлэлтийн ажлуудыг зохион байгуулах Үйлчлүүлэгч нарт зориулсан мэдээлэл бэлтгэх