- Маркетинг, сурталчилгааны ажлуудыг хэрэгжүүлж борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжин компани болон бүтээгдэхүүнүүдийн имиж бүрдүүлэх, үйлчилгээг зах зээлд таниулах - Маркетингийн судалгаа шинжилгээ хийж, тайлагнах - Компанийн борлуулалтын үйл ажиллагаанд хяналт тавин түүнд шаардагдах урт болон богино хугацааны төлөвлөгөө гаргах - Контентын санаа гаргах, рийл, постер бэлдэх, сошиал сувгуудыг хөтлөх
1.Салбаруудаар явах оншилгоо хийх 2.Төхөөрөмж дээр ажиллах 3.Бүтээгдэхүүн тайларлах 4.Оншолгоо хийх
- Хариуцсан брэндийн борлуулалт хийх - Үйлчилгээний стандартыг баримтлан ажиллах - Худалдан авагчид бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлах, таниулах - Барааны үнэ, худалдах нөхцөл, урамшууллын талаар тайлбарлах
1. Хөдөө орон нутгийн Борлуулалтын хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах 2. Батлагдсан борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх 3. Борлуулалтын сувгийг тодорхойлох, бүтээгдэхүүн таниулах 4. Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, шинэ харилцагчийн тоог нэмэгдүүлэх 5.Хөдөө орон нутгаар явах 21 аймгаар