1. Социал медиа стратеги боловсруулах: • Байгууллагын зорилго, зорилтуудад нийцсэн урт болон богино хугацааны контент төлөвлөгөө, стратегийг боловсруулж хэрэгжүүлэх. 2. Контент төлөвлөлт, бүтээх, нийтлэх: • Өвөрмөц, сэтгэл татам текст, зураг, видео зэрэг контентыг бүтээж, зохих сувгуудад байршуулах. • Олон нийтийн хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн контентыг байнга шинэчлэх. 3. Сувгуудыг удирдах: • платформуудыг үр дүнтэй удирдах. • Хэрэглэгчдийн асуулт, санал, сэтгэгдэлд цаг тухайд нь хариулах. 4. Анализ хийх, тайлагнах: • Социал медиа сувгуудад хийсэн ажлын үр дүнг хянах, дүн шинжилгээ хийх. • Engagement, reach, click-through rate зэрэг үзүүлэлтүүдийг үнэлж, сайжруулах арга хэмжээ авах.5. Түншлэл, хамтын ажиллагаа өргөжүүлэх: • Нөлөөлөгчид болон бусад байгууллагатай хамтран ажиллаж, брэндийг сурталчлах боломжуудыг эрэлхийлэх.
Харилцагчдад шууд тусламж үзүүлэх (амьд чатын, утас болон имэйлээр) ба үүнийг мэргэжлийн түвшинд, цаг тухайд нь гүйцэтгэх. Харилцагчийн гомдол, асуудлыг урьдчилан сэргийлэх, шийдвэрлэх болон шаардлагатай тохиолдолд холбогдох хэлтэст шилжүүлэх. Харилцагчийн мэдээлэл болон бусад холбогдох мэдээллийг бүртгэх, шинэчлэх. Хэлтсийн баримт бичгийн болон захиргааны ажлуудыг дэмжих, харилцагчид зориулсан мэдэгдлийн орчуулга хийх. Өдөр тутмын олдсон шинэ харилцагчдын холбоо барих мэдээллийг ашиглан идэвхтэй харилцагч болгон хувиргах (Компанийн зүгээс мэдээллийг хангана). Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд хадгалах, харилцааг бэхжүүлэх. Менежерээс өгсөн бусад ажлуудыг гүйцэтгэх.