Албан хэргийн хөтлөлтийн журам, стандарт шаардлагад нийцүүлэн албан бичиг боловсруулах, баримт бичиг архивлах Оффисын зохион байгуулалт хариуцах Удирдлагаас өгсөн бусад чиг үүргийг гүйцэтгэх
Худалдааны төвийн үйл ажиллагааны аюулгүй байдлыг хангах Компанийн эд хөрөнгийг хадгалах хамгаалах Ажилтнуудын аюулгүй тайван ажиллах орчин нөхцлийг бүрдүүлэх Компанийн дотоод бодлого журмын биелэлтэнд хяналт тавих, үзлэг шалгалт, эргүүл хийх Гэмт хэрэг зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх, илрүүлэх, таслан зогсоох Гэмт хэрэг зөрчлийг бүртгэх мэдээллэх гэх мэт
Жилийн төлөвлөгөө, улирлын урьдчилсан мэдээ боловсруулахад ахлах мэргэжилтэн, менежер, ерөнхий менежерүүдтэй нягт хамтран ажиллах Санхүүгийн үндсэн үзүүлэлтүүд, холбогдох дүн шинжилгээ болон харьцуулсан тайлангуудыг ашиглан санхүүгийн загварчлалыг гаргах Засвар үйлчилгээний төсөв, урьдчилсан мэдээтэй холбоотой цогц ойлголт, жилийн болон тогтмол засвар үйлчилгээний төсөв (ZBB), тайлан, зардлын хяналтад дэмжлэг үзүүлэх Мэдрэмжийн шинжилгээ, эрсдэлтэй нөхцөл байдлын хувилбаруудыг боловсруулж, эрсдэлийг бууруулах арга хэмжээ хэрэгжүүлэхэд удирдлагуудад дэмжлэг үзүүлэх Тайлагнал, сарын сүүлийн болон үндсэн хөрөнгөтэй холбоотой бусад үүрэг хариуцлага хэрэгжүүлэх Санхүүгийн удирдлагыг тасралтгүй сайжруулах чиглэлээр Ерөнхий менежер болон бусад менежерүүдтэй хамтран ажиллах Бизнесийн нэгж хэсгүүдтэй хамтран ажиллаж, зардал хэмнэх зорилготой төслүүдийн хэрэгцээ шаардлага, цар хүрээг тодорхойлон, санаачлах Хөрөнгийн болон үйл ажиллагааны зардлын санхүүгийн загварчлал дээр ажиллах Бизнес сайжруулалтын дэмжлэг үзүүлэх гэх мэт холбогдох чиг үүргийг гүйцэтгэх