Банкны үндсэн болон дэд системүүдийг тестлэх, тайлан мэдээ гаргах, үйл ажиллагааны тасалдалгүй найдвартай байдлыг хангахад шаардлагатай дуудлага хүсэлт хүлээн авах, засвар үйлчилгээ үзүүлэх
- Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг харилцагчид хурдан шуурхай, чанартай хүргэх,
- Харилцагчдын төлбөр тооцоог өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх,
- Харилцагчийн үйлчилгээг боловсронгуй болгох,
- Үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох,
Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг харилцагчид хурдан шуурхай, чанартай хүргэх,
Харилцагчдын төлбөр тооцоог өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх,
Харилцагчийн үйлчилгээг боловсронгуй болгох,
Үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох,
Нэгжид хяналтын системийг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар гарч болзошгүй аливаа эрсдлээс урьдчилан сэргийлж, үйл ажиллагаа хэвийн явагдах нөхцлийг хангаж ажиллах
Банкны өгөгдлийн сангийн бүтэцийг эмх цэгцтэй зохион байгуулах, хөгжүүлэх, өгөгдлийн шинжилгээ, өгөгдлийн боловсруулалт, өгөгдөл хоорондын уялдаа түүний шийдлүүд болон тайлан боловсруулах, өгөгдлийн менежментийн системүүд болон тэдгээрийн интерфэйс, өгөгдлийн сангийн бүтцийг судлах, Business Intelligence системийн мэдээллийн баазын өгөгдөлд хандах хандалтыг хянах, шинэчлэн сайжруулах
Зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ, банкны эрхэм зорилгод нийцсэн шинэлэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг боловсруулан зах зээлд нэвтрүүлэх, өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлж, борлуулалт, ашгийг нэмэгдүүлэх.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх,
Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх,
Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох,
Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх мэдлэг, мэдээллийг түгээж, шинэлэг, үр дүнтэй хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх, шинэ харилцагчийг нэмэгдүүлэх, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг таниулах чиглэлээр ажиллах, бүтээгдэхүүний хамтын ажиллагааны менежер зайлшгүй шаардлагатай байна.
Банкны урт болон дунд хугацааны бизнесийн өсөлтийг хангах стратегийг тодорхойлох, түүнийг банкны алсын хараа, дагаж мөрдөх бодлого журамд нийцүүлэх, шаардлагатай тооцоо судалгаа, шийдэл шийдвэрүүдийг гаргах дэмжлэг үзүүлэх.
Дижижтал Шилжилтийн Газрын бизнес, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсруулах, төслийг хэрэгжүүлэх, хянах, мэргэжлийн чиглэл зөвлөмжөөр хангах.
Орчин үеийн дэвшилтэт технологи, инноваци болон харилцагчийн замнал, туршлагад суурилсан дижитал бүтээгдэхүүн үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх, байршуулах, Банкны бүтээмж, үр ашгийг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн төслүүдийг хэрэгжүүлэхэд ажлыг удирдан зохион байгуулах.
Банкны АТМ төхөөрөмжийн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах, АТМ-ын нэгдсэн мэдээлэл, зааварчилгаа, сэжигтэй, маргаантай, луйврын шинжтэй гүйлгээнүүдийг шийдвэрлэх, холбогдох газруудаар шийдвэрлүүлж ажиллана.