Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;
Банкны ерөнхий мэдээлэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл болон банкны цаг үеийн үйл ажиллагаатай холбоотой мэдээлэл лавлагааг харилцагчдад үнэн зөв мэдээлэх, харилцагчийн санал хүсэлт, гомдол, асуудлыг хүлээн авч шийдвэрлэх, холбогдох нэгжүүдэд хүргүүлэх, банкны 24 цагийн мэдээлэл, лавлагааны үйл ажиллагааг тасралтгүй хангаж ажиллах.
Харилцагчдад банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчилан танилцуулах, угтан үйлчлэх, зөвлөгөө өгөх, банкны үйлчилгээ болон дотоод үйл ажиллагааны асуудлаар хандсан харилцагчид, гадны зочдыг бусад нэгж, ажилтантай холбож өгөх, утсан харилцааг хариуцан ажиллах. Харилцагчдад үнэн зөв, тодорхой мэдээлэл өгөх; Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой танилцуулга, мэдээллийн самбарын мэдээллийг шинэчлэх, хүрэлцэхүйц байдлыг хангах; Үйлчилгээний танхимын эмх цэгцэд хяналт тавих, сайжруулах санал санаачлага гаргах; Харилцагчдад хүргэж болохуйц мэдээллийг хариуцсан газар нэгжүүдээс шуурхай гаргуулж авах; Үйлчилгээний чанар, үр дүнд хяналт тавих, алдаа дутагдлыг илрүүлэх, түүнийг түргэн шуурхай залруулах, цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах зорилгоор санал санаачлага гарган холбогдох нэгжтэй хамтран ажиллах; Гаднаас орж ирэх утасны дуудлагыг шуурхай авч, шаардлагатай үйлчилгээгээр хангах; Дансны мэдээлэл авахыг хүссэн харилцагчдын материалыг шалгасны үндсэн дээр холбогдох ажилтанд хүргүүлж, гаргуулах; Үйлчилгээний танхимд харилцагчийн гомдол үүссэн, тухайн асуудал хүндэрсэн тохиолдолд харилцагчийг нэн даруй уулзалтын өрөөнд оруулан холбогдох албан тушаалтанд асуудлыг шилжүүлэх.
Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.
Банканд учирч болзошгүй зээлийн эрсдэлийг тодорхойлж, урьдчилан илрүүлэх, тооцох, үнэлэх, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлох, бий болоод байгаа эрсдэлийг бууруулахад шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах.
Теллерийн дутагдалтай байгаа салбар, нэгжид теллерийн үүргийг гүйцэтгэх, шаардлагатай тохиолдолд салбарын хяналтын ажилтныг орлон ажиллах замаар харилцагчийн үйлчилгээг хэвийн, саадгүй явуулах, теллерүүдийн ур чадварыг сайжруулахад банкны дотоод сургалтыг зохион байгуулах, холбогдох гарын авлагыг боловсруулах, харилцагчийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.