Удирдлагуудын цаг хуваарийг удирдах, уулзалтуудыг товлох, гадаад дотоод аялал зохион байгуулах Уулзалтын хөтөлбөр, тэмдэглэлийг бэлтгэх, тараах Ирсэн, явсан захидал, имэйл, утасны дуудлагыг зохицуулах Файл, баримт бичиг, бүртгэлийг зохион байгуулах, хадгалах Танилцуулга, тайлан болон бусад материал бэлтгэхэд туслах Алба хэлтсүүдийн уялдаа холбоо, хамтын ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх үйлажиллагааны явцад хяналт тавих, гэрээний биелэлтийг хангуулах ТУЗ-ын хурал зохион байгуулах, тэмдэглэл хөтлөх шийдвэрийн биелэлтэд хяналттавих Нөөцийн төлөвлөлт, хяналт хийх Хамт олон, нийтийг хамарсан үйл ажиллагааг зохион байгуулж манлайлах Шаардлагатай үед ерөнхий оффисын дэмжлэг үзүүлэх