Компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх, бизнесийн цар хүрээг тэлхэд чиглэсэн бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн шаардлага боловсруулж, түүний хөгжүүлэлттэй холбоотой бүхий л үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах. Бизнесийн шаардлагыг ойлгож бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн шаардлага тодорхойлох Хэрэглэгчийн шаардлагын дагуу бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх үйл ажиллагааг бүхэлд нь зохион байгуулах Бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчид ойлгомжтой, ашиглахад хялбар байлгахад чиглэсэн үйл ажиллагааг тасралтгүй зохион байгуулах