Зочидод чанартай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хүргэхийн тулд рестораны үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах.
Зочид буудлын бараа материалыг зохих ёсоор хадгалах, хариуцах Бүх барааны хөдөлгөөнийг бүртгэж, барааны хөдөлгөөн нь Зочид буудлын бүртгэлийн бодлогод нийцэж байгаа эсэхийг баталгаажуулах.
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу үйл ажиллагааны өртөг, зардлыг тооцоолол хийх, хянах, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Stewarding manager provides required support to successfully maintain sanitation and cleanliness standards in all kitchen and food service facilities, including loading bays and kitchen equipment.
Зочдыг найрсгаар хүлээн авах, бүртгэл хөтлөлтийг стандартын дагуу хийж гүйцэтгэх, Төлбөр тооцоог хүлээн авах Зочдын санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч зохих журмын дагуу шийдвэрлэх, дамжуулах Зочид буудлын талаарх мэдээллийг зочдод танилцуулах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргийн дагуу Оффисын болон хэрэглээний програмуудыг ашиглах чадвартай байх
Зочид буудлын аюулгүй байдлын камер хяналтын өдөр тутмын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх
Responsible for managing front-desk operations of the shift to ensure guest satisfaction in the hotel. Supervises front-desk operations through allocating tasks to front-desk staff and ensuring high efficiency of service. Directs and coordinates the activities of the front desk, reservations, guest services, and telephone areas.
Цахилгааны засварын ажлуудыг цаг хугацаанд нь чанартай гүйцэтгэх Гэмтэл эвдрэл гарахаас урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах Гарсан эвдрэл гэмтлийг хурдан шуурхай засварлах Барилгын цахилгааны шугам тоноглолын байдалд байнгын хяналт шалгалт хийж, засвар хийх хугацаа, хэмжээг тодорхойлж шийдвэрлүүлэх
Зочид буудлын дотор болон гадаа орчны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, аж ахуйн туслах ажлуудыг гүйцэтгэх.
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу НББ-ийн бүх баримт хянах, гүйцэтгэх, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн дүрэм журмыг хэрэгжүүлэх Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн сургалт, зааварчилгааг батлагдсан журам, хөтөлбөрийн дагуу зохион байгуулах
Responsibilities: Develop and implement a sales plan that drives revenue growth and exceeds targets Proactively identify and pursue new business opportunities, including corporate accounts and group bookings Build and maintain strong relationships with existing clients to ensure repeat business Work closely with other departments to ensure seamless operations and exceptional guest experiences Attend industry events and tradeshows to promote the hotel and build brand awareness Prepare and present sales reports and forecasts to senior management Monitor market trends and competitor activity to identify opportunities and challenges Negotiate contracts and pricing with clients to maximize profitability
Зочид буудлын ресторануудын гал тогооны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, угаалга хийх
Is responsible for Marketing and Communication management activities of the Hotel. Roles and responsibilities described in the Job description.
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу үйл ажиллагааны өртөг, зардлыг тооцоолол хийх, хянах, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Жорын картын дагуу уух зүйлсийг бэлдэж, үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх. Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, хүлээлтэнд нийцүүлэн сонгодог, шинэлэг уух зүйлсийг бэлтгэх.
Зочид буудлын бараа материалыг зохих ёсоор хадгалах, хариуцах Бүх барааны хөдөлгөөнийг бүртгэж, барааны хөдөлгөөн нь Зочид буудлын бүртгэлийн бодлогод нийцэж байгаа эсэхийг баталгаажуулах.
Зочид буудлын угаалгын хэсгийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хариуцан гүйцэтгэх.
Зочид буудлын дотор болон гадаа орчны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээний ажлуудыг гүйцэтгэх.
Зочид буудлын ресторануудын заал болон гал тогооны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, угаалга болон хангамж, бараа материалын бүх төрлийн үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллах
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу Мэдээллийн технологитой холбоотой бүх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, хариуцан гүйцэтгэх.
Зочид буудлын ресторануудын гал тогооны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, угаалга хийх
Зочид буудлын дотор болон гадаа орчны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээний ажлуудыг гүйцэтгэх.