Компанийн маркетингийн бодлого төлөвлөгөөг удирдан хийх. Шинэ бүтээгдэхүүний зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг тасралтгүй өсгөх, гоо сайхны брэнд бүтээгдэхүүний борлуулалтын стратеги төлөвлөгөө гарган хэрэгжүүлж ажиллах , эвэнт арга хэмжээ удирдан зохион байгуулах. Шинэ хэрэглэгч, харилцагч нарын тоог нэмэгдүүлэх. Бараа бүтээгдэхүүний маркетингийн контенуудыг бэлтгэх, Брэндинг сурталчилгааг сошиал медиа болон дижитал маркетингийн сувгаар хэрэгжүүлэх, шинэ сувгийг судлах хөгжүүлэх. Маркетингийн нэгдсэн бизнес төлөвлөгөөг бэлтгэх, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах. Төлөвлөгөөний үр дүнг хэмжиж гүйцэтгэлээ дүгнэх.
Гоо сайхны соёлыг түгээгч та Мэргэшүүлэх компаний дотоод сургалтад тогтмол хамрагдах Үйлчлүүлэгчдэд бүтээгдэхүүний мэргэжлийн зөвлөгөө, мэдээлэл өгөх үйлчилгээний таатай орчин бүрдүүлэх Борлуулалт хийх, төлбөр тооцоо хийх Бараа бүтээгдэхүүний эмх цэгц, хаяг тайлбар, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах