Компанийн бизнес төлөвлөгөөний эмхэтгэл, гүйцэтгэлийг удирдан зохион байгуулах, нэгтгэх, тайлагнах; Компанийн маркетинг, сурталчилгааны төлөвлөгөөг гаргах, шинжлэн тайлбарлах, төлөвлөх, удирдлагыг явцын болон нэгтгэсэн мэдээллээр хангах; Зах зээлийн өрсөлдөгч болон ижил төстэй байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, маркетинг идэвхижүүлэлтийн судалгааг хийж, удирдлагад тайлагнах; Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, дэмжих маркетингийн үйл ажиллагаа хэрэгжүүлэх, дата анализ хийн үр дүнг хэмжих, удирдлагуудад болон маркетингийн хороонд тайлагнах;