Харилцагчийн үйлчилгээний мэргэжилтэн
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
Харилцагчид зээл, бусад бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар мэдээлэл зөвлөгөө өгөх.
Зээлийн төлөлт, цахим зээлийн борлуулалт, төлөлт, Сошиал, чатаар ирсэн харилцагчийн хүсэлтэд хариу өгөх.
Утасны дуудлага хүлээн авах.
Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг
Маркетингийн менежер
Компанийн маркетингийн бодлого, төлөвлөлтийг хэрэгжүүлэх
Маркетингийн идэвхжүүлэлттэй холбоотой ажлыг хариуцан хийх
Борлуулалт нэмэгдүүлэх бодлого төлөвлөлт хийх
Бодит судалгаа шинжилгээн дээр суурилсан төсөл, хөтөлбөр, боловсруулж хэрэгжүүлэх