Сошиал медиа маркетинг контентын төлөвлөлт, хөгжүүлэлт, автоматжуулалт Компаний маркетингийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Бүтээгдэхүүний зах зээлийг шинжлэх, судлах, хүн ам зүйн судалгаа явуулах Компаний зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчдийг татах арга замыг эрэлхийлэх Байгууллага сурталчлах, зах зээлийг судлах, шинэ боломжит зах зээлийг эрж хайх Ажилтнуудыг сургаж хөгжүүлэх, өдөр тутмын үйл ажиллагааг нь тогтмол дэмжин хөгжүүлэх
Хүний нөөц бүрдүүлэх, бүх функцтэй ажиллах, ярилцлага хийх Ажилчдыг чиглүүлж, сургах хөтөлбөрүүд боловсруулж, ажилчдыг тухайн ажил үүрэгт нь бэлтгэх. Ажилчдыг сургах, дадлагажуулах замаар ажилчдын ажлын үр дүнг төлөвлөх, хянах, үнэлэх Хүний нөөцийн бодлого, журам боловсруулж, шинэчилэх Мэдээллийг архивлах, хайлт хийх системийг боловсруулж, Хүний нөөцийн түүхэн бүртгэл мэдээллээр хангах