Та юу сурах вэ?
Үйлчилгээний бизнесийн үйл ажиллагааг системийн боловсруулалт хийх арга, өдөр тутмын үнэлгээ хийх арга, сайжруулалтын боловсронгуй болгох арга, үйлчилгээний ёс зүйн хэм хэмжээг хялбар бий болгох арга, үйлчилгээний харилцааны аргуудыг тус тус суралцах болно.
Байгууллагын үйлчилгээний соёлыг бий болгоход дэмжлэг үзүүлэх, үйлчилгээний өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах арга аргачлал, менежментийн шинэлэг туршлагуудаас бизнестээ нэвтрүүлэх боломжтой аргуудыг нэгтгэн хүргэж байна.
Сургалтын онцлог
Сургалтын үр дүн
Лектор, сургагч багш
Боловсрол
Мэргэжлийн сертификат
FRANKLIN COVEY MONGOLIA
Олон улсын сургалт | 2018-2019 Өндөр бүтээмжтэй хүний 7 дадал
DALE CARNEIGE MONGOLIA
Амжилтад хүргэх ур чадвар | 2018-2019
DMLC TRAINING
Ярих ур чадвар ба уран илтгэгч | 2012-2013
Ажлын туршлага