Үнэгүй100,000₮Хямдрал: % off Сонсох

Борлуулалт ба үйлчилгээТанилцуулга

users 417 сонссон
(1)
00:00

Би юу сурах вэ?

Хэрэглэгчийн зан үйлийг ойлгож хэрэглэгчтэй үр нөлөөтэй харилцаа холбоо тогтоох боломж бүрэлдэж борлуулалт, үйлчилгээний үйл явцыг саадгүй хүргэх нөхцөлүүд бүрэлдэнэ. Борлуулалтын үйлчилгээг хэрэглэгчдэд ойртуулах боломжийн тухай суралцах болно.

Хичээлийн хөтөлбөр 

  • Хэрэглэгчийн зан үйл
  • Хэрэглэгчтэй уулзалт зохион байгуулах нь
  • Хэрэглэгчтэй хэлцэл хийх, хэлцлийг үр нөлөөтэй удирдах нь 
  • Хэрэглэгчийн үйлчилгээнд анхаарах нь 
userБагш:
Санзай Баатарсүрэн

Корпорейт Трейнинг Консалтинг ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал, сургагч багш