Үйлчилгээний салбарт өөрийгөө бэлтгэ

Үнэгүй100,000₮Хямдрал: % offСургалтад бүртгүүлэх
4
(5)
notebook8
avatar7,144
time2:46:03

Би юу сурах вэ?

Үйлчилгээний бизнесийн үйл ажиллагааг системийн боловсруулалт хийх арга, өдөр тутмын үнэлгээ хийх арга, сайжруулалтын боловсронгуй болгох арга, үйлчилгээний ёс зүйн хэм хэмжээг хялбар бий болгох арга, үйлчилгээний харилцааны аргуудыг тус тус суралцах болно.

Байгууллагын үйлчилгээний соёлыг бий болгоход дэмжлэг үзүүлэх, үйлчилгээний өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах арга аргачлал, менежментийн шинэлэг туршлагуудаас бизнестээ нэвтрүүлэх боломжтой аргуудыг нэгтгэн хүргэж байна.

Сургалтын онцлог

  • Онол, практик мэдлэг хосолсон сонирхолтой байдлаар бэлтгэгдсэн
  • Үйлчилгээний байгууллагын ажил олгогч нарт зориулан өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хэрэгжүүлэх аргуудыг багтаасан

Сургалтын үр дүн

  • Ажил олгогч өөрийн байгууллагын үйлчилгээний соёлыг тодорхойлон хэрэгжүүлэх аргаа тодорхойлон төгөлдөржүүлнэ
  • Ажил олгогч нь үйлчилгээний ажилтнаа хөгжүүлэх багц сургалттай болж бэлтгэгдсэн ажилтантай болно.

 

 

userБагш:
Эрдэнэбаяр Тунгалаг

Лектор, сургагч багш

Боловсрол

  • ШУТИС-БАТС 2014-оноос Хүний нөөцийн менежментийн магистр
  • 2013-2014 он Монголын хүний нөөцийн институтийг хүний нөөцийг мэргэшүүлэх 
  • 2005-2009 онд Газрын менежмент бакалавр 

 Мэргэжлийн сертификат

FRANKLIN COVEY MONGOLIA

Олон улсын сургалт | 2018-2019 Өндөр бүтээмжтэй хүний 7 дадал

DALE CARNEIGE MONGOLIA 

Амжилтад хүргэх ур чадвар | 2018-2019

DMLC TRAINING 

Ярих ур чадвар ба уран илтгэгч | 2012-2013

Ажлын туршлага

  • Лектор төвийн төгсөгч, лектор - 2013 он
  • МИХ, ДОЗИ fashion house үүсгэн байгуулагч, стилист - 2014 он
  • Оюун ухааны ШҮР институтийг үүсгэн байгуулагч, амжилтын дасгалжуулагч - 2017 он
  • 7 дадал академийн чиглүүлэгч - 2020 он